Information on Covid-19

FAQ

Vai es varu mainīt savu rezervāciju?

Jūs varat mainīt savu rezervāciju līdz 48 stundām pirms saņemšanas. Lūdzu, rakstiet e-pastu uz apstiprinājuma vēstulē norādīto adresi. Ir jāmaksā 5 €

Vai es varu atcelt savu rezervāciju?

Atcelšana ir atļauta tikai līdz 48 stundām pirms saņemšanas. Ja atceļat pēc šī datuma bez apdrošināšanas, jums ir jāmaksā pilna nomas maksa.

Ja es kavēju automašīnas atgriešanu, vai ir jāmaksā papildu maksa?

Nomas dienas ir balstītas uz 24 stundu vienībām, kas sākas no saņemšanas brīža. Ja atdosiet automašīnu novēloti, pēc 1 stundas jums tiks iekasēta maksa par pilnu dienu pēc dienas likmes, kas var atšķirties no likmes, ko maksājāt par veikto rezervāciju.

Esmu rezervējis, bet neesmu saņēmis apstiprinājumu e-pastā?

Jūs automātiski saņemsit apstiprinājuma e-pastu. Ja neesat saņēmis e-pasta apstiprinājumu, lūdzu, nosūtiet e-pastu uz booking@https://www.addcarrental.com, norādot šo faktu. Tad mēs izmeklēsim šo lietu.

Vai man būs jāmaksā par pilnu benzīna bāku?

Auto jums tiks nodrošināts ar pilnu bāku. Ja neatgriežat automašīnu ar pilnu bāku, mēs iekasēsim maksu par uzpildīšanu saskaņā ar mūsu uzpildes tabulu.

Kāpēc man ir jāiemaksā depozīts, kad es paņemu automašīnu?

Lai nodrošinātu samaksu par degvielu, zaudējumiem, papildu dienām, soda naudu utt., mums no jūsu kredītkartes ir jāiemaksā depozīts, kas kopumā ir no 400 līdz 1500 €. Kad automašīna tiks atgriezta, mēs to pārbaudīsim, un, ja nav radušās papildu izmaksas, mēs parasti 10 darba dienu laikā atbrīvotu šo depozītu. Jārēķinās arī ar bankas pārskaitījuma laiku.

Kāda ir jūsu degvielas politika?

Auto jums tiks nodrošināts ar pilnu bāku. Ja neatgriežat automašīnu ar pilnu bāku, mēs iekasēsim maksu par uzpildīšanu saskaņā ar mūsu uzpildes tabulu.

Vai es varu iznomāt automašīnu, ja man nav kredītkartes?

Nē, mēs nepieņemam skaidru naudu vai debetkarti. Iemesls tam ir samazināt administrāciju līdz minimumam, nedarbojoties ar skaidru naudu, un izvairīties no nemaksāšanas, ja ar debetkarti nevar norēķināties par nomu.

Kāda veida kredītkartes jūs pieņemat?

Kopumā mēs pieņemam Visa un Master kartes.

Vai es varu rezervēt automašīnas ar dīzeļdegvielu?

Jā, bet tas ir atkarīgs no atrašanās vietas.

Kā iesniegt sūdzību, kad noma ir beigusies?

Lūdzu, nosūtiet e-pasta ziņojumu mūsu klientu nodaļai uz CS@addcarrental.com, norādot līguma numuru un sūdzību.

Vai es varu veikt vienvirziena nomu?

Mēs pieņemam vienvirziena nomu daudzās valstīs un starp vairākām valstīm. Pirms rezervācijas veikšanas, lūdzu, sazinieties ar booking@addcar.com

Vai es varu izvest automašīnu no valsts?

Parasti jums ir jāsaņem addCar rental vai mūsu partnera piekrišana, lai izvestu automašīnu no valsts. Jūs nekad nedrīkstat izņemt automašīnu no Eiropas Savienības.

Kas man ir nepieciešams, lai paņemtu automašīnu?

Derīga kredītkarte:
Tam ir jābūt pietiekamiem līdzekļiem, lai segtu nepieciešamo depozītu.
Vadītāja apliecība:
Jābūt derīgam un vismaz divu gadu braukšanas pieredzei. Ja nav latīņu alfabēta, jums ir jābūt tulkojumam.

Vai negadījuma gadījumā man ir jāmaksā pašrisks?

Ja esat iegādājies apdrošināšanu, lai atbrīvotos no pašriska, jums nekas nebūs jāmaksā. Ja jūs neesat personīgi atbildīgs par negadījumu, apdrošināšanas sabiedrība vairumā gadījumu atsakās no pašriska. Tomēr, ja esat atbildīgs par kaitējumu un neesat veicis apdrošināšanu, lai atbrīvotos no pašriska, jums būs jāmaksā pašrisks no 200 € līdz 500 € atkarībā no valsts.

Ko darīt, ja man ir noticis negadījums?

Negadījuma vai jebkādu mehānisku problēmu gadījumā, kas saistītas ar jūsu automašīnu, ir svarīgi, lai informācija tiktu paziņota mūsu vietējam addCar nomas partnerim 24 stundu laikā. Ja jūs neesat vainīgs, mēs jums nodrošināsim citu automašīnu. Avārijas gadījumā līdz nomas perioda beigām jāaizpilda arī negadījuma ziņojuma veidlapa. Par negadījumiem jāinformē arī vietējā policija un jāsaņem parakstīts policijas protokols. Jāiegūst arī pilnīga informācija par trešajām pusēm. Mūsu vietējam automašīnu nomas partnerim ir jādod pilnvaras remontēt vai nomainīt transportlīdzekli. Viņu vārds un kontaktinformācija ir norādīta jūsu kuponā un nomas līgumā. Ja ir iesaistīta apdrošināšanas sabiedrība, jums jāsaglabā visu nomas dokumentācijas kopijas. Jūsu apdrošināšanas segums var tikt anulēts, ja šī procedūra netiek ievērota pareizi, un tas var ietekmēt jebkuru kompensācijas prasību. Atgriežot transportlīdzekli, jāparaksta reģistrācijas veidlapa. Ja tas netiek darīts, var aizkavēties strīdu izskatīšana par zaudējumu pārsnieguma maksu

Vai ir iekļauta nelaimes gadījumu apdrošināšana?

Personas nelaimes gadījumu apdrošināšana (PAI) ir segums, kas aizsargā pret zaudējumiem, kas rodas traumas vai nelaimes gadījumā. Ja nomas laikā kā šoferis vai pasažieris nokļūst negadījumā, jūsu polise segs nejaušu nāvi, dažus medicīniskos izdevumus, kā arī palīdzību un glābšanu. Tas nav iekļauts jūsu automašīnas nomas maksās, taču tas, visticamāk, tiks segts jūsu brīvdienu apdrošināšanas polisē. Mēs iesakām noskaidrot pilnu informāciju par to, kas ir ietverts šajos noteikumos, pie sava individuālā apdrošinātāja.

Vai ir iekļauta trešās puses atbildība?

Jā, visas automašīnas ir apdrošinātas ar civiltiesisko atbildību.

Ko darīt, ja es atdošu automašīnu priekšlaicīgi?

Ja izvēlējāties vai jums vajadzēja atgriezt savu transportlīdzekli pirms iepriekš rezervētā pabeigšanas datuma, ar nožēlu jāatzīst, ka mēs nevaram atmaksāt neizmantoto nomas laiku. Atkarībā no apstākļiem jums var būt iespējams iesniegt prasību, izmantojot ceļojumu apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēju, tāpēc mēs iesakām attiecīgi sazināties ar viņu.

Kāpēc man ir nepieciešama atcelšanas apdrošināšana?

Slimības, lidojumu atcelšana, sastrēgumi utt. var neļaut jums paņemt savu automašīnu. Bez atbilstošas apdrošināšanas mēs iekasēsim no jums pilnu nomas maksu, ja vien jūs pirms automašīnas paņemšanas neesat parakstījies uz atcelšanas apdrošināšanu.

Vai man ir atļauts vest automašīnas bezceļa apstākļos?

Ja automašīna tiek izņemta no ceļa, visas apdrošināšanas ir spēkā neesošas. Turklāt depozīts netiks atbrīvots, kamēr mūsu apkopes speciālisti nebūs rūpīgi pārbaudījuši automašīnu. Jebkuri bojājumi, kas saistīti ar braukšanu bezceļa apstākļos, tiks segti no klienta.

Ko darīt, ja automašīna tiek nozagta?

Automašīna ir apdrošināta pret zādzībām. Iznomātā addCar nomas transportlīdzekļa vai tā daļu zādzības gadījumā jūs esat atbildīgs par 10% no tā vērtības. Jūs būsiet atbildīgs par transportlīdzekli līdz pilnai tā vērtībai, ja zādzības gadījumā netiks atgrieztas vai nav ievērotas citas nomas līguma prasības: - atslēgas - tālvadības pults - reģistrācijas apliecība Pretzagšanas aizsardzība nav vāka radio un citi interjera piederumi

Kas notiek, ja man ir sods par stāvvietu?

Vislabāk ir samaksāt pašam. Ja to neapmaksājat jūs addCar rental vai mūsu partneris ir atbildīgs par sodu, un mēs to samaksāsim un iekasēsim no jūsu kredītkartes līdz 100% no soda vērtības.

Vai automašīnu var vadīt vairāk nekā viens cilvēks?

Jā, bet, paņemot automašīnu, lūdzu, norādiet otru vadītāju. Tas ir svarīgi apdrošināšanas apsvērumu dēļ un gadījumā, ja jūs aizvedīs policija.

Bērni un drošība

Daudzās valstīs bērniem, kas jaunāki par 135 cm, ir jāsēž bērnu sēdeklītī vai bērnu sēdeklītī. Šos sēdekļus varat iznomāt vietnē addCar rental.

Ko darīt, ja es pazustu?

Vai mēs varam ieteikt rezervēt GPS ar automašīnu? Ar šo jūs nekad neesat pazudis.

Kā es varu saņemt rēķinu?

Pēc automašīnas atgriešanas mēs jums pa e-pastu nosūtīsim rēķinu ar visu informāciju. Ja tas neapmierina jūsu īpašās vajadzības, lūdzu, nevilcinieties mūs par to informēt, un mēs veiksim jebkādus saprātīgus grozījumus.

Vai man ir jābūt līdzi vadītāja apliecībai?

Jā, mēs pieņemam tikai oriģinālās autovadītāja apliecības, kurām nav beidzies derīguma termiņš un kas ir rakstītas latīņu burtiem. Mēs nepieņemam kopijas.

Vai es varu pagarināt līzingu, kad esmu savācis automašīnu?

Parasti jā, taču sezonas laikā mums laiku pa laikam šis pieprasījums ir jānoraida, ja citi viesi ir veikuši rezervāciju un mums vairs nav automašīnu.

Ja atgriežos vēlu, vai ir jāmaksā?

Jā, mēs iekasēsim maksu citu dienu pēc 1 stundas.

Kas man jādara ar dokumentiem, kas saistīti ar manu nomu?

Mēs iesakām saglabāt visus saņemtos dokumentus, tostarp īres līgumu, gala rēķinu un degvielas čekus — tas ļaus mums palīdzēt atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem.

Kas notiks, kad ieradīšos pēc nomas maksas?

Ierodoties galamērķī, jums tiks lūgts parakstīt nomas līgumu, kurā būs norādīti iekļaušanas un izslēgšanas nosacījumi. Lūdzu, noteikti pieņemiet to, kas jums nepieciešams, un noraidiet visas preces, kuras jums nav vajadzīgas vai vēlaties. addCar nevar atmaksāt nekādas izmaksas, kas tiek pieņemtas izrakstīšanās laikā. Piegāde/saņemšana addCar vai mūsu partneri par papildu samaksu piegādās vai savāks transportlīdzekli no ostas biroja vai viesnīcas. Šo maksu parasti aprēķina, pamatojoties uz attālumu no nomas vietas. Visas piegādes un savākšanas tiek izskatītas pēc pieprasījuma. Drop Box Lielākajai daļai mūsu nomas vietu ir pēc darba laika izņemšanas kaste, kas ļaus nomniekam atgriezt savu transportlīdzekli, kad birojs ir slēgts, novietojot to nomas uzņēmuma norādītajā vietā. Ja nomas beigās jums ir jāizmanto kaste, lūdzu, informējiet savu rezervācijas aģentu vai nomas letes pirms nomas automašīnas saņemšanas, lai viņi varētu jūs pareizi informēt par procesu Labvēlības periods Laika ilgums pēc nomas 24 stundu periods, kurā jums ir atļauts nodot savu automašīnu atpakaļ nomas aģentūrai, neiekasējot papildu dienu. Lielākā daļa no mūsu automašīnu nomas kompānijām atļaus vismaz 59 minūtes One Ways Ja nomas automašīna tiek izmesta vietā, kas atšķiras no tās izcelsmes vietas, to sauc par vienvirzienu. Divu veidu viens veids ir vietējais (valsts iekšienē) un starptautiskais (ārpus valsts). Lai gan daži iekšzemes ceļi varētu būt bez maksas, gandrīz vienmēr ir jāmaksā par starptautiskajiem maršrutiem. Dažas nomas automašīnas nav atļautas vienā virzienā. Ja nomājat automašīnu vienā virzienā, jums tiks paziņots, ja ir iekasēta maksa. Kas ir nomas līgums Līgums, kuru nomnieks paraksta, kad būs sasniegts nomas punkts. Parasti šis līgums ir gan angļu valodā, gan valsts dzimtajā valodā un attiecas uz tādiem rekvizītiem kā apdrošināšanas segums, datumi, automašīnas izmērs un veids utt. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu e-pasta apstiprinājums nav nomas līgums. Kas ir nomas periods Laika posms, par kuru esat atbildīgs par nomas automašīnu. Šie periodi ir norādīti ar 24 stundu soli. Palīdzība uz ceļa Mūsu nomas uzņēmumi gandrīz vienmēr ietver 24 stundu avārijas un vilkšanas pakalpojumus, ja nomas laikā jūsu automašīna kļūst nebraucama. Tālruņa numurs palīdzības sniegšanai uz ceļa parasti atrodas cimdu nodalījumā vai uz atslēgu ķēdes.

Kā es varu samaksāt par īri?

Mēs pieņemam tikai Visa un MasterCard. Ņemiet vērā, ka Discover Card un personas čeki NETIEK pieņemti uz vietas. Diemžēl saņemšanas brīdī nevaram pieņemt debetkartes vai skaidru naudu

Vai Eiropā starptautiska autovadītāja apliecība ir obligāta?

Tā ir obligāta vairākās valstīs un ir ļoti ieteicama, īrējot valstī, kur angļu valoda nav galvenā valoda

PĀRĒJIETIES VIEDĀ CEĻA
  • Apskatiet mūsu plašo automašīnu izvēli
Personīgais pakalpojums
  • Saņemiet personisku apkalpošanu visu diennakti. Ar addCar jūs vienmēr esat drošībā uz ceļa.
EXTRA INSURANCE
You get:
  • No self risk if collision & damage
  • Cancellation: Money back guarantee